Kelvin har ju nu ett tag ritat huvudfoting...

20120112_173056 (MMS)

Kelvin har ju nu ett tag ritat huvudfotingar. Tycker det är så kul nu när han verkligen försöker rita figurer och saker och verkligen har berättelser till sakerna också. Idag har det vart en tung dag med massor av trots och bråk. Kvällen slutade dock bra vilket känns skönt. Mår verkligen dåligt då vi ska bråka och tjafsa hela tiden. Men spelar ingen roll hur jobbig han än är och hur ofta det känns som man bara vill skita i allt och flytta så övervinner min kärlek till honom allt! Mina barn betyder allt för mig. Även om det kan vara tungt ibland. Jag har ju själv så hett tentamen också och det underlättas ju inte med bråk. Mycke bråk skulle nog kunna slippas om jag lär mig att lugna ner mig också. Tur jag har Erik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0