Tung vecka och Umeå

Detta vart en tung vecka!
Är så slut på att det känns som jag kommer däcka när som hällst!
Fast det kan jag inte, allt är inte klart inför imorgon ännu...
Pannan kokade under natten så det var inte mycket sömn för mig i natt.
Sedan var det föräldragruppen idag också.
Trevligt som vanligt.
Efter åkte jag och H och kikade på Chicaboom som har utförsäljning.
Där hittade jag ÄNTLIGEN en mössa till Leo som är varm.
Det är en Lindbergs mössa och jag betalade halva priset för den ordinarie pris: 230kr, jag betalade 115kr.
OCH den var röd, dom jag så gärna ville ha till honom =)
Imorgon åker jag och Barnen, hundarna till Umeå en sväng för att träffa en kompis.
Hon ska snart ha barn hon också.
Så himla kul!
Och om ni bara visste hur vacker hon är med sin fina gravidmage!
Önskar man själv fick vara lika fin.
Ska bli kul att få träffas iaf.
Sedan åker vi vidare till Vindeln och Mamma med familj och stugan med mormor och morfar.
På lördag är det nämligen kurs i Umeå.
Jag skulle först lämna båda barnen till mamma men känner att det känns för jobbigt och tungt att lämna Leo så länge som det nu blir.
Blir verkligen HELA dagen.
Han är ju ändå bara tre månader, plus att jag fått tillåtelse att ha med mig honom också.
Mamma blev nog lite besviken men jag känner verkligen att jag inte orkar med att lämna honom så länge och dessutom vara så långt borta om nått händer.
Kanske är jag fjollig?!
Men det är så jag känner iaf.
Så vi blir borta hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0