Idag är jag på skit humör! Vaknade av att ...

Idag är jag på skit humör! Vaknade av att hela sängen var blöt. Tänkte att vattnet gått men insåg snabbt att det var Kelvin som pinkat ner sig i vår säng. Han hade pinkat så det runnit på mig så jag låg i en pöl! Sedan har jag inte fått sova nått i natt heller för jag har haft så ont att tårarna har runnit. Eller bara sovit små korta stunder... Nu känns det verkligen inte kul längre. Om jag sluppit ha så ont så skulle jag nog kunna gå ett tag till men nu vill jag ha ut ungen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår att det är jobbigt men snart är han ute och du får ha bebismys :D Sedan i april får vi bebisfika i stan ;)

Postat av: Anonym

du vaknade av att sägen var blöt fastän du inte kunde sova?

2011-10-08 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0