härligt

Idag är det fint väder ute ännu en dag!
Tyvär har jag mest vart inne idag.
Lilleman orkade inte med dagis idag så han har fått vara hemma med mig.
Vi har målat källarhallen så den vart lite frächare iaf.
Sedan har jag städat och tvättat lite.
Fick även för mig att baka idag så jag och Kelvin åkte till Kattisavan och handlade och sdan hem och baka och skaka rumpa till musik sammtidigt!
Idag har jga hunnit mycket känns det som.
Härligt!

Nu är mockarutorna i ugnen och snart ska dom ut.
Grabbarna är och skruvar i crossen.

hummm, sanart laga midda också.

Men först skaka lite mera rumpa till musik. ;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

låter supermysigt. fusk jag vill också va där och skaka rumpa :D

2011-05-13 @ 14:19:57
URL: http://pllans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0