Då var det gjort =)

Jahapp då var det tapetserat klart då =)

Idag då Erik kom hem hade han hadlat så då satte jag igång och gjorde Taccos.
Riktigt gott var det =)

Sedan hjälpte han mig att dra undan bänken och bära upp tapetserar bordet ;)
Sedan åkte han och Lilleman till J i byn så barnen fick leka lite.
Tyckte det var bra om dom åkte iväg en stund så ja fick greja på utan att någon liten eller stor är och stör och lägger sig i mitt arbete ;)

Så då tapetserade jag om våderna i kök, matsal och även ett hämligt rum som ni får se när jag fotat.
Ska fota imorgon.
Har försökt att städa och få bort här ikväll.
Ska även fota Kelvins rum så ni får se med nya byrån =)
;)

Har vart ute och skottat med gubben ikväll också.
Nu ska vi se lite TV och sedan hoppa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0