Umeå imorgon

Imorgon så åker jag och Kelvin till Umeå.
Han blir ledig från dagis nu i några dagar för att han ska få vara hos sin mormor.
Han börjar på at vara sjuk nu också.
Förkyld och febrig till och från.
Men än ingen hög feber som tur är.
Så imorgon åker vi ner till Umeå då mamma också skulle ner för att åka till optikern med en lillasyster och sig själv.
Så då ska jag passa på att kolla runt om lite små saker jag, Kelvin och bebis behöver.
Sedan ska jag försöka hitta nått bra till Erik på vår 6års dag som är på torsdag, men tror vi ska fira det i helgen.

Skulle iaf behöva:

Lite bebiskläder
Jeans till Kelvin
Koftor till mig
Linnen/tröjor till mig
och lite annat smått och gott.

tror ju inte att jag orkar gå så mycket.
Har iaf legat hela denna dagen och tagit det lugnt för att kanske orka med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0