Försäkringskassan

Idag har jag fått ring försäkringskassan oh vart förvånad över att det var 48 i kö före mig.
Ovanligt lite, plus att det gick super fort att jag fick prata med någon iaf.

Fick den hjälp jag behövde och nu verkar det mesta vara klart för min sjuksrivning.
Hoppas på så lite strul som möjligt!

Är ju ite direkt som att ja vill gå hemma och ha ont och knappt kunna göra nått.
Men läkaren har sagt att jag ska försöka röra på mig och greja på trotslite smärta men försöka känna av kroppen bara.
Så det är vad jag försöker.
När man är hemma så här kan jag iaf lägga mig ner en stund och vila.

Ja reagerar ju ganska starkt på verktabletter (dock inte alvedon mm, men starkare saker) och då kan jag inte köra bil osv för jag blir s trött och känner mig konstig.
När man är hemma och har Kelvin på dagis får jag iaf t nått som hjälper mig en stund mot smärtan.

Nej nu ska jag slänga i mig nått att äta.
Erik kommer nog hem snart också.
Måste dessutom sätta mig och göra ett schema till dagis för Kelvins dagistider under sjukskrivningen.

Skönt för honom att få vara på dagis då mamma är så tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0