Vart i Vindeln.

Jag oc Kelvin har vart till Vindeln en sväng.
Åkte dit igåroch hämtade mamma på hennes jobb.
Sedan hem till mamma och Svante och massa mys med god mat och trevligt sällskap.
Lillebror var också där.
Vi satt och kikade på tv och pratade och bara mös en stund.

Sedan vr det en lite kämpig natt.
Alfons (Baloo) var lite dålig efter all kompost ha käkat.
Han spydde flera gånger och inte lite hller, sedan sket hn flera gånger inne också.
Inte alls kul.
Han är dock piggare idag.

Sedan idag så vr vi igen och hälsade på på mammas jobb en stund.
Sedan åkte vi till Lyckse, mamma åkte med mig hit då hon ska på massa skoj över natten.

Så vi gic en sväng på stan och sedan lämnade jag av henne.

Nu är vi hemma och jag är helt slut på oh mår illa.
Lillema är gnölig och det lät som Erik ska skruva ikväll... =(

TRÅKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0