Marknad.

Idag har vi vart på marknaden en snabbis.
Lillebror är här också.
Vi gick dock bara ett varv idag.
Men hittade lite iaf.
Igårvar jag och gick med Linn och barnen mycke trevligt.
Igår hittade jag:

-Jacka/tröja
-sockar (som alltid)
-Vantar åt Kelvin
-Rorri racerbil till Kelvin.
-Grisöron till hundarna
- Tröja till hunden med reflex (köpte för reflexens skull)
-Munkar
-mm

Idag hittade jag och Erik:

-Erik köpte en lurvig tröja
-Erik hittade en mössa
-Remmar
-Varma chips
-Jag hittade ett supr läckert ljus, ska fota och lägga upp sedan.

Sedan har mormor och morfar vart hit och fikat idag.
Det gillades skarpt!
Älsar dom s det gör ont, saknar dom så fort dom åker hem igen.

Nu håller grabbana på nere i källaren och jag ska strax lägga isäng lilleman =)

Ha en trevlig kväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0