Jag väntar och längta och saknar....

Idag har jag vart till Linn och Lo en sväng.
Tycker Linn är så otroligt vacker i sin graviditet.

Jag fick hämta ett vardagsrumsbord hos dom också.
Super nice!
Nu har vi ett ek bord istället för ett svart missfärgat och sprucket bord ;)
Känns mycket mera hemtrevligt nu av någon anledning.

Har vart på ganska dåligt humör ida också...
Vet inte vad det ska bero på.
Imorgon blir det att åka in till san en sväng, MÅSTE lämna in lönerapporten också!!
Ska även hämta nya papper så jag kan få lön för denna månad också ;)

Väntar oh längtar efter att min nya skötväska ska komma nu så jag får se om den nu ä så bra som de sägs.
Jag hopas VERKLIGEN det!!!

Just nu saknar jag verkligen att bo nära min släkt.
Skulle vara så skönt att kunna få aknske lite avlösning ibland, bara e stund på dagen för att åka och handla eller vad sm hällst.
Känner inte så många som kan hjälpa mig med att vara barnvakt heller, och kane inte är så många som vill det heller med tanke på att han är uppe under taket ibland.

Skulle vara skönt att veta att man hade några som kunde iaf.
Men men, vi kansk flyttar upp till tärna någon gång då har vi ju farmor och farfar iaf.

Har funderat på det där ibland, det är synd att det är så svårt att få jobb där uppe annars kanske det sulle vart lite intressant att bo där uppe.
Vet inte hur jag skulle klara att vara sålångt borta från min familj dock...

Men vad skulle man inte göra för kärleken ;) hihihi
Husen är ju dock INTE billig där uppe heller...

Nej nu ska jag snart se lite tv innan jag ska krypa ner i sängen tror jag.
Eller kanske se en film... Hummmm.
Täcke, film och poppcorn....
Det låter ganska bra =)

Kommentarer
Postat av: emma

aa troligen e de något sådant på g. men han e missnöjd hela dagarna.. lite jobbigt. men de brukar alltid rätta till sej =) hur e de annars med er?

2010-02-11 @ 18:27:17
URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du ska INTE flytta till Tärna!!! Flytta närmare Umeå istället.. tycker jag. Inte flytta längre bort. blod i mitt öga..

2010-02-12 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0