Hemma igen.

Nu är jag hemma igen.
Kom hem igår kväll.

Har haft en mysig liten tripp.
Först hos mamma och sante, jag och mamma var på stan en sväng.
Sedan åkte jag till mormor och morfar.
Vi hade super mysig tillsammans.
Jag var en sväng till på stan fast dennagång med pappa.
Shopade en present åt min kära farbro somfylde år igår.
Har inte träffat han och hans familj på ca 2år.
min kusiner har jaf ite träffat på 4år och dom kome dit dom också.
Ricktigt trevligt.
Fick träffa mina supr fina kusin ban också!

Hade de super hela resan!

Men det var skönt att komma hem till Erik.
Har saknat honom en hel del.
Jag tror det är ganska nyttigt att få vara ifrån varandra ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0