Nu är det iaf sorterat...

Nu är paketet iaf sorterat!!!
Weeeee!!!
Det är nice!
Hoppas bara jag hinner f det då innan helgen!!!

Sitter just nu och funderar på att laga mat, mannen kommer så sent idag att vi äter tidigare så det inte bara blir att käka och sedan gå i säng för Kelvin.

Idag har vi vart och träffat Tezz på stan oc gåttrunt och kikat lite.
Va in på chicaboom ha ju inte vart dit på evigheter.
Sedan var vi även in på Elmas butik.
Super fin butik!!!
Hur mycket fina saker som hällst!

Köpte mig ett hänsmycke där för pengr jag fick i födelsedags present.
Det är i silver.
En ängel med text bakom som det står "Själar säger alldrig farväl" tänkte på en av världens finaste killar närjag köpte det.
Han skulle ha fyllt 22år idag, men vi förlorade honom tyvär i oktober.
Detta smycke är till stor del i tanke på honom!

Tänker på dig min vän, tänker på dig vaje dag!
Sjänker dock denna dag till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0