Ont i mitt huvud!

Idag har jag jobbat och hjälpt en kompis med en massa problem med hennes familj.
Sedan har jag käkat lunch med Hanna och Loke.
Tack för det=)

Lille Baloo har fått vara med idag och han ha vart super duktig, Gramse har ju så klart hjälpt mig med lilla valpen.
Min sora duktiga kille.
Undrar om det ens finns någon chans at man ka få en till såå fin hund sm Gramse??!!

Nu ska jag vila mig lite inför imorgon, då ska jag in på stan och fixa lite och sedan måste jag ju nästan städa och fixa inför Me&I partyt på Onsdag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är så roligt när du kommer förbi! Och ett plus att valpisen var med oxå=) Kram

2010-08-30 @ 16:29:40
Postat av: Pauline

ja han är verkligen en toppenhund Gramse. hoppas ni får kul ikväll.

2010-09-01 @ 13:16:59
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0