Nu är jag redo...

Nu är jag redo för lilla vovvens ankomst till vår familj.
Har köpt Shampoo och Balsam idag.
Har även köpt halsband oh koppel idag =)

Annars så är jag fortfarande sjuk, Kelvin ska få gå på dagis imorgon.
Det vart en lugn helg för mig.
Skulle ha jobbat igår men på lördag kväll steg febern på mig så pass mycket att jag kunde knapt stå på benen.
Ansåg då att det kanske är bäst att sjuk anmäla sig.

Igår så sov jag till 14.00 på dagen, det är INTE nått som är vanligt för mig.
Sedan satt jag mest bara i soffan hela dagen och knaprade ipren.

Är fortfarnade hängig, känns som man piggnar till då man vilat lite men direkt man gör nått s försvinner orken igen.
Skulle dock ha försökt städa lite mer nere i källaren så det börjar gå att få någon ordning där nere...

Nej nu ska jag mysa lite med gossen och samla energi.


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud va kul skulle vilja ha en sådan hund, men pengar saknas.

2010-08-25 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0