Svininfluensan...??!!

Nu varnas detöverallt om denna Svininfluensan.
Tydligen är det flera skolor som nu är drabbade ordentligt.
Jag vet inte vad jag ska tycka....
Känns som mankan inte sluta leva pga detta heller men man vill ju inte heller bli drabbad.

Ska man ta barnen från dagis pga detta?!
Ska man våga chansa?!
Ja jag vet då inte, Kelvin är då på dagis, vi har ju sån tur att det är ett "Ur och skur" dagis, då är dom ute mest hela dagarna, äter ute osv.
Då vi nu har -10 grader ute så kanske det inte är lika stor risk att dom blir drabbad.

Vad anser ni om detta med Svininfluensan?

Jag vet inte vad jag ska tro...

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker det verkar väldigt tjatigt om det där.

Blir han sjuk ska han naturligtvis vara hemma det gäller väl alla?!!?!

Mamma tycker jag ska vaccinera mig för att jag aldrig är sjuk men för att jag kan bära runt på saker och smitta andra!

2009-10-14 @ 10:01:36
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0