Sliten hjälte

Känner mig helt sliten ikväll.
Vet inte vad det är som gör mig så sliten så offta?!

Borde ju finnas någon sorts anledning.

Imorgon ska jag iaf på massage igen.
Ska bli helt underbart!
Emelie ska vara barnvakt åt Kelvin då =)
Han gillar Emelie och speciellt att få vara hos henne och busa, han gillar extra mycket hennes katt Ziess.
En ricktigt fin katt som är mycket speciell, både på bra och dåliga sätt. =) Men snäll det är han då verkligen!

Vi måste fixa lillebrors födelsedagspresent i veckan också, han fyller nämligen 18 på fredag!
Ja jisses vad tiden går fort!

Nej nu ska jag ta och gör mig i ordning för sängen och sedan blir det att se lite på tv i sängen.
Brukar vara ganska skönt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: OJojoj, här får man höra - enligt de jag har pratat med så har aaall snö försvunnit, haha ;) Men sommaren kommer till er också. när jag kommer i juni lovar jag att ta med mig värme och solsken OCH grönska till er =)



Vad underbart med massage... det är du värd :) ! Skulle också vilja gå på det, fast jag somnar jämnt när jag far på nån sån behandling ;) kul att emelie får vara barnvakt.. =)

2009-05-11 @ 00:00:35
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0