Jobbat, jobbat och jobbat

I helgen har jag jobbat hela dagarna från morgon till sena kvällen i princip.
Har då inte hunnit med nått annat än jobbet kännsdet dom.
Känns som om jag och Erik skulle behöva få vara lite med varandra nu ett tag.
Vi har båda vart ganska griniga mot varandra ett tag nu.
Hoppas på att hitta någon barnvakt så vi kan få gå ut tillsammans nu på mototveckan.
Skulle inte sitta helt fel.

Igentligen skulle jag vart helt ledig nu efter idag (hela denna vecka alltså) men jag har fått mer vick på ett till ställe så jag ska jobba 3 timmar/dag tis, ons och tors.
Blir toppen det också. =)

Kommentarer
Postat av: Emily

Vet hur detär. I veckan jobbar jag 15-24 och det känns som om jag inte hinner ett skit på dagarna.



Vi hade ju tnkt komma förbi helgen som var eftersom vi åkte till Umeå, men det blev så kort om tid så det blev bara raka vägen dit och hem. Men vi får styra upp det någon gång fram över.

2009-07-21 @ 10:33:29
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: therese

Joo han är så stor nu lille man känns lite jobbit!

Allt är bara fint vi skulle ha hunnit ses något framöver=)

2009-07-21 @ 22:25:57
URL: http://tnl.blogg.se/
Postat av: Pauline

va roligt med mer arbete, förstår att det känns så, själv kommer jag nog inte att hinna gå ut nånting på motorveckan men jag får väl se, hoppas du hittar nån barnvakt.

2009-07-22 @ 11:02:07
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0