Gömmer mig en stund.. ;)

Tack gode gud för bärbara datorer och trådlöst internet!
Jag gömmer mig just nu inne på toa med datorn.
Känner att jag behöver få vara ifred en stund och inte se all röra som är i hela huset.

Erik har dock dammsugat idag och så håller han på att modifiera till ett databord åt oss som ska svara uppe i hallen vid altan dörren. =)
Tror det blir bra då det är klart.

Kelvin har vart super gnölig i flera dagar, jag vet inte vad det kan bero på.
Men igår kväll ganska sent på kvällen då vi var förbi Emelie efter jag slutat jobbat och grabbarna vart på drifting så var Kelvin super pigg och glad.
Kanske berodde på att han fick träffa Emelie igen efter typ en hel evighet! =P

Ikväll ska jag också jobba 18-21.
Det är på ett annat ställe än det jag vart på nu tidigare men det är i samma hus och så har jag ju fortfarande kvar dagar på gammla stället också. =)

Imorgon har Erik jour på bärgaren och jag jobbar samma tider som ikväll och igrå.
Men på Fredag då ska jag och Lillebror ut på öltält och så.
Det ska bli kul!!!
Längtar super mycket!
Vi ska först förbi hos Emelie på fest.
ska bli kul att hinna umgås med Emelie ett tag också, har saknat henne super mycket nu när vi båda jobbat och knappt hunnit träffas nått.
Sedan på Lördag så ska Erik ut och då antar jag att jag ska köra honom för Lillebror kanske ska köra åt några andra så.

Vad ska ni göra i helgen??
Någon som ska ut på öltältet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0