Dagen...

Idag ska vi vara barnvakt åt en liten flicka som är ett år äldre än Kelvin.
Dom är nästan som syskon, bråkar och har roligt tillsammans om vart annat =)

Inna hon kommer ska jag försöka ta mig in till stan och göra allt sånt som jag måste göra, ska försöka hinna det innan hon kommer.
Tur att jag inte behöver ha med mig Kelvin eftersom Erik är hemma på förmiddagen.
Synd dock att han ska åka timmerbil på eftermiddagen så jag får sitta hemma själv och inte ha nått att göra.
Men men, middag själv ännu en gång.

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Emily

Idagblir det nog rätt lugnt. Ska ta en promenad, fixa lite hemma, ringa några samtal och sen rida.

2009-08-11 @ 10:28:43
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Alexandra

hej! ja det vore jättekul om vi kunde göra det! Jag är ju hemma med Alice ända tills den sista augusti då jag börjar skolan:)Jag kan mejla mitt telefonnummer så får du höra av dig när du inte jobbar:)

2009-08-11 @ 12:17:17
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0