Städa... eller inte

Idag är Kelvin super super jobbig!
Han bara skriker och skriker och skriker!
Jag känner att jag håller på att gå under snart!
Jag vill inte vara hemma mer, jag vill få fara ut och jkobba lite och känna att jag kan få bidra till hushållet lite jag med.
Jobbet jag väntade på svar om sket sig =(
Det känns ricktigt pissigt!
Jag blir tokig snart!

Erik jobbar sent i veckan så jag är hemma själv mest hela tiden.
Blir ganska långtråkigt.
Ikväll kommer Lillebror iaf så det blir bra.
Vi ska vara själv på valborg för Erik ska upp till Tärna på skotertävling.
Ska eventuellt hitta på nått med Rickard och Hanna =)

Det var tänkt att jag skulle städa idag men det vete tusan hur det ska gå men en son som bara skriker  och ingenting är bra, går inte att få honom att somna heller.
Satte honom i bilen och körde en sväng med honom men han ville ändå inte somna till slut var jag inne i stan och då somnade han.
När jag kommit hem igen och stannar bilen så vaknar han igen.
Jag säger då bara det!
SUCK!
Ja ja, hoppas på att kvällen blir bättre för lilleman.
Just nu sitter han i sin splälsäng och jollrar på, hällde typ alla leksakerna i han säng så han kanske skulle roa sig en liten stund iaf.

Vad har ni för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0