Åh vad jag känner mig ledsen och besviken!...

Åh vad jag känner mig ledsen och besviken! Leo vill verkligen inte amma längre. Direkt jag sätter honom mot bröstet skriker han hysteriskt tills han nästan spyr! Jag vill verkligen amma men känns som jag inte kan tvinga Leo till det då han blir så som han blir... Snyft! Känns inte alls kul :-( När amningen äntligen funkar! Han har bara blivit tjorvigare och tjorvigare den senaste veckan. Och jag har verkligen försökt men vi båda är helt sjö blöt i svett innan han ens börjar äta. Känns jätte jobbigt för som sagt vill jag verkligen amma!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Alice gjorde så när hon var 3 månader så att jag fick sluta amma. Förmodligen blev hon inte tillräckligt mätt eller nåt tror vi. Det är inget man rår för utan något stämmer ju inte när de inte vill amma. Man kan inte tvinga dom utan man får försöka lyssna på barnet bara. Ingen mår bra av att Leo skriker och inte vill iaf och det viktigaste är ju att båda mår bra!

2012-01-08 @ 10:16:58
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0