Så här såg jag ut igår på dopet. Efter dop...

2011-09-24_11_28 (MMS)

Så här såg jag ut igår på dopet. Efter dopet var vi hem och såg lite tecknad film med Kelvin och jag passade på att vila lite. Sedan bar det av in till stan igen och till Joel och Nina. Jag hade trevligt med Nina och hennes kompis M. Men snacka om dryga grabbar! Ja kvällen vart som den vart. Fick iaf goda nyheter om några andra kompisar. Riktigt kul! Nu ser jag fram emot måndag och kanske en leverans med ett skötbord. Kelvin är hos en kompis nu så jag ska bara ta det lugnt en stund och se tv tror jag.


Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja, imorgon SKA skötbordet levereras!!!!!! (:

2011-09-25 @ 15:20:55
URL: http://onlyforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0