Nina ja saknar ju dig!!!

Känns inte som helg utan joel och Nina.
Nu är iaf Joel här men inte min Nina!
Tomt utan världens bästa Nina!

Kan iaf glatt meddela att natten till idag har jag fått sova HELA natten!
Vet inte ens sist det hände!
Natten innan allatså natten mellan torsdag och fredag sov jag inte många timmar.

Jag har fått insomningstabletter utskrivna och tydligen så tålde jag inte dom.
Jag vart hel knäpp!
Jag hr ju sedan tidigare RLS (restless leggs syndrome) och det slog hel konstigt med medicinen.
Jag kunde inte ligga stilla, hur jag än gjorde så sprätte hela kroppen på mig.
Jag fick helt enkelt panik.
Hur jag än gjorde for benen oh armarna vare sig jag ville eller inte.
Det var det värsta jag någonsin vart med om i RLS väg alltså.
Jag var så extremt trött och var ändå tvungen att röra på mig och gå runt runt HELA tiden och även då jag gick sprätte det och pirra och for i armarna och benen.
Vart tillslut helt borta.
Har några timmar borta från minnet där mellan 03.30-06.00 ca.
Eventuellt verkar det som jag ka ha vart ute och gått för jag var iskall och blå om benen, frös som ett djur.
Sedan däckade jag ca 06.30 i soffan med tv´n på hög volym och klockan 07.00 gick jag upp och lade mig i sängen. Fick sova till ca 09.00.
Så ca 2,5-3 timmar fick jag iaf sova.

Men som sagt natten till idag sov jag HELA natten!
Utan andra tabletter än alvedon!
Hur unerbart som hälst!

Ikväll har jag dock ONT i kroppen.
Har konstiga välldigt osköna smärtor i typ svanken och bäckenet.
Revbenen och bröstbenet känns som dom brinner och det ilar då jag rör mig.
Men hur ont jag än har så känns denna graviditet mycket bättre än då ja väntade Kelvin.
Det var graviditeten från helvetet.
Men även den kom det nått helt undeba från så klart värt allt!
Med Kelvin var jag i princip liggandes från 3:e månaden och nu kan jag ju fortfarande röra mig även om det smärtar.
Läkarn har ju sagt att jag ska vara ute och gå för det ska hjälpa mig att inte fortsätta ha ont efter.
Så jag försöker röra på mig i den mån jag känner kroppen pallar med.

Nej nu ska jag mysa vidare innan det blir sängen.

Kommentarer
Postat av: Nina

saknar dig med!! :)

2011-09-11 @ 17:26:01
URL: http://onlyforward.blogg.se/
Postat av: alexandra

ingen fara:) jag skulle också vilja veta vilket kön det är men såg på våra ultraljudspapper att vi har samma sköterska som sist och då var hon inte den trevligaste!

2011-09-11 @ 20:30:04
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0