Mammas goding

Idag har min lilla kille som inte är så liten längre vart på badhuset med dagis.
Vi fick kliva upp tidigare än vanligt för att han skulle åka md bussen in till stan med dagis.
Sedan då jag och Erik skulle hämta honom på dagis låg han och sussade så sött i sin vagn så vi tog vagnen med oss hem, självklart vaknade han då men men...

Sedan har han lekt här hemma med bilar i hela soffan.
Mysigt att sitta och lyssna då han leker oh höra hans fantasivärld.


I lördags var det bytardagar här i Lycksele.
Det är typ som loppis för er som inte vet vad det är.
Folk är som galna och nästan slår sig fram och rycker grejer från en osv.
Brukar vara mycket billigt också.

Jag hittade några små grejer till bebis men annars hittade jag inte så mycket.
Men jag hittade en sak som min son önskat sig.

En ridhjälm i hans storlek.
Den ser ny ut och kostade 20kr.
Inte alls så dåligt tycker jag.
Mammas goding i ridhjälmen.
Hel nöjd kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0