Jisses alltså.... Stå för det ni tycker!

Tydligen så kn verkligen inte vissa människor stå för vad dom tycker och tänker.
Jag skriver det jag känner på denna blogg och det har tydligen många problem med.
Jag skriver det jag känner för att skriva av mig och få ut det jag känner.
Det betyder INTE att jag är en dålig mamma eller att jag inte älskar mitt /mina barn.
Just nu kan jag inte styra hur jag känner.
Mycke hormoner och känslor som snurrar runt i min kropp.
Har mycke smärta och obehag just nu.

Jag älskar Kelvin välldigt mycket men kan även bli arg på honom. Trro det finns fler mammor i världen som blir arg och tycker det är jobbigt att ha barn i trotsåldern.
Just nu kan jag inte rå för mina känslor för magen och bebis. Vet inte hur jag kommer känna när den är ute heller, därför är de viktigt för mig att få skriva av mig och detta är MIN plats att skriva av mig på.

Jag anser inte att jag är en dålig mamma, jag gör vad jag kan för mina barn och ingen annan i min omgivning värkar tycka att jag är en dålig mamma.

Sedan om ni ni/du nu tycker att jag är för neggativ så läs inte då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0