Tillbaka på dagis.

Nu är gossen tillbaka på dagis igen.

Han kom till vår säng inatt och hade med sig sin leksakskoter som hn fått av praktikanten ;)
Då jag sa åt honom att han inte kunde sova med den för att den kunde gå sönder började han tjura.
Han vägrade att lägga sig ner eller så skulle han bara ligga på min mage med huvudet.
Jag sa åt honom att han inte fick det för jag hade så ont i kroppen pluss att jag inte kan röra mig alls då han ligger så.
Rör jag på mig så vaknar han ju bara.

Då började han bråka om attt han skulle inte ligga ner och det vart mycke tjafs.
Till sist vart jag så ledsen av att han jämt ska bråka med mig, det känns som det enda jag gör är att skirka och skälla på honom hela tiden.
Jag vill inte behöva göra det hela tiden.
Han är så snäll med pappa och med mig bråkar han bara.
Blev iaf så ledsen inatt att jag bara gick därifrån och lade mig i hns säng.
Ja direkt jag gick därifrån så la han sig ner och sov så snällt så med pappa.

Det gör ont i mammahjärtat =(

Nu på morgonen var han dock snäll och gav mig pussar iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0