Ont och illa...

Idag har jag ont i ryggen, axlar och skuldror.
Har även mått illa hela dagen mer eller mindre.
Idag ha vi vart till storuman och lämnat bilen på verkstad.
Har inte fått tillbaka den ännu mn hoppas på att få hem den imorgon och at dom hittat felet på den också.

Är så less på min kära son också.
Försöker göra resan till Storuman mysig och bra men han är bara otrevlig och dum mot mig hela tiden.
Blir så ledsen.
Han sriker HELA tiden åt mig, gör illa mig och är allmänt vidrig mot mig.
Han säger dumma saker hela tiden.

Allt jag gör är fel, bara pappa som duger när det gäller allt.
Så fort han är med pappa så är han så snäll men direkt han är med mig är han otrevlig.
Det sårar mammahjärtat kan jag lova!

Man såg ganka stor skilnad idag då vi åkte lastbil med Erik en stund medans vi väntade på bilen.
När Erik var med i lastbilen var han så snäll, men direkt Erik gick ut så skrek han åt mig och var så otrevlig och dum.
Blir verkligen super ledsen.


Början på dagen vr doch bra och mysig, ända tills en stund efter Lunch!.
Försöker tänka på den stunden och njuter av det bra vi hade då jag och Lilleman =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad jobbigt! han har nog hamnat i trotsåldern. Alice är besvärlig också och som jag berättade så är hon mammig istället för pappig. Bra att du koncentrerar dig på det positiva! försök hålla fast vid det!

2011-01-19 @ 21:37:45
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Jess

Kanske kan det vara så att han känner av hur du mår?



Snart kommer du till mej älskade syster!!

2011-01-19 @ 21:49:04
URL: http://antligenjess.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är konstigt att dom måste göra sån skillnad på mamma och pappa. Loke sköter sig mycket bättre med Daniel, så fort jag kommer hem så måste han testa mig. Men ändå så vill han mycket hellre va med mamma.

Dom är söt dom små liven. Men kämpa på och ikmm inte dom underbara stunder ni har tillsammans!

Puss och kram!

2011-01-19 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0