Less, men nu närmar det sig!

Jag är ganska less just nu känner jag.
Grymt tråkigt att inte ha nått att göra.
Dammsög och fixade igår och i förrgår.
Så kändes ganska ovärt att dammsuga även idag.
Kelvin har hunnit var ute i nästan 1timma själv idag.
När jag sa att jag bar skulle klä på mig så skulle ja komma sedan sa han " Nej mamma stanna inne, jag vara ute själv. Puss puss hej då mamma" Hahaha gullungen.
Så då fic mamma springa i fönsten och hålla koll på honom också.
Hundarna ä ju alltid ute med honm också så han har ju alltid nått sälkap.
Tror han trivs bra med att få vara ute och fixa och dons själv.

Han leker ofta själv här hemma, både ute och inne och sedan har han vissa dagar då han inte vill vara själv och leka så då får man passa på att leka lite med honom.

Erik har då hört av sig nu och dom är på väg hem nu iaf.
Så nu är det bara några timmar kvar innan jag har sälskap igen.

Undrar om man skulle ha börja förbereda lite fö mddagen kanske...
Hummm, ja kanske det.

Nu sover då Kelvin en stund också. eller han har sovit ett tag redan men han får inte sova allt fö länge för han ka isäng någon gång ikväll också.

Nej nu ska jag väll försöka se om jag kan göra nått iaf.
Hatr å dagen gåroch ma inte gjort ett piss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0