Känner mig instängd...

Huga vad jag har tråkigt.
Tur jag har vissa kompisar som kan prata en "stund" i falonen (telefon).

Har en massa saker jag skulle behöva göra igentligen men inget v det kommer det nog att bli skulle jag kunna tänka mig, för jag har ingen bil!!!

Har en massa ärenden i stan som behöver göras.
Nu ska jag ju nsrat hämta Kelvin om ca 2 timmar och sedan slutar ju Erik 15.00 förhoppningsvis så då kommer han ju hem så vi tar oss iväg någon gång.

Imorgon jobbar jag på kvällen.
Jobbar mellan 15-21 och sedan jobbar ja även lördag mellan 9-19.

Ska se om jag hinner med lalt som jag ska göra imorgon på förmiddagen.
Bara att hoppas.

Ellerförst och främst måste jag ju få hem bilen!

Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0