Idag blir det fortsättning och sedan....

Idag måste jag hålla mig hemma mellan 12-15 för det kommer en sotare ellr nått och ska kolla brandsäkerheten i pannrummet osv.
Hoppas bara han kommer som det är sagt.

Igår kväll började jag och Erik med att ränsa lite i källaren för att försöka få någon ordning där nere så man iaf kan tvätta där oh kanske vika lite tvätt där mm.
Det gik sådär kan jag lova.
Är gansk less på detta hus där allt ska jävlas och ingenting blir som man tänkt sig och ingening blir bra.
Känns skit med detta hus ibland.

Men men, idag måste jag fortsätta där nere och fixa.
Ska försöka bygga ihop några hyllplan också så jag får upp alla pärmar osv på väggen i ett av rummen där nere...
Ska försöka fota lite någon gång också s ni får se...
Just nu känns det dok inte så roligt att fota kan jag lova....

Nej nu ska vi ta och kolla efter någon lunch kanske så inte gossen blir så grinig!

Bjuder på en bild.

Det är Emelie Holmström som är fotografen =)



Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken underbar bild!!

2011-01-05 @ 17:25:17
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0