Dagis igen

Nu har jag lämnat gossen på dagis igen.
Han var hel nöjd över att få vara tillbaka igen.

Han vrt dock lite chockad då han fick se fröken H där, han var säker på att hon inte skulle vara på dagis fast jag sa att hon skulle det.
Han har hela tiden svarat mig "Nej H är inte på dasis hon är kör skotan (skoter) i nön, det har hommi många nön nu mamma"
Hahahha, så för at det har kommit snö så skulle hon inte vara dä för hon kulle ju vara och köra skoter.
Tokiga jag som trodde hon skulle vara på dagis och jobba.

gullungen min!

Han fick mera julklappar igår från F U och F E .
Super fina grejer, dom är ju helt makalösa!!
Oj vad dm skämmer bort barnen!

Han är då super nöjd Kelvin.

Tack så mycket för det!

Ja och Erik fick också mera julklappar igår.
Super bra alltihopa.
Tack tack snälla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0