Ligger och funderar. Ganska knepigt att vi...

Ligger och funderar. Ganska knepigt att vi får bråka med Kelvin hela dagarna så vi båda går runt och är på dåligt humör. Det skriks och tjatas som bara den. Men nu när han ska få åka till mormor imorgon så får jag skuldkänslor för att jag skuldkänslor "skickar iväg" honom. Han blir även borta över nyår. Magen knyter sig då jag tänker på det. Knepigt! Han mår inte dåligt av att få åka till mormor och bli bortskämd ett tag. Varför ska jag då må dåligt då han ska åka?! Känns som jag är en hemsk mamma som skickar iväg honom då det blir jobbigt. Får sånna skuldkänslor så det gör ont!


Kommentarer
Postat av: Elin

det är ju för att hur mycket man än bråkar med dem så älskar man dem mest av allt. Dåligt samvete hör nog mammarollen till tyvärr :/ Ta hand om e,r och njut av att få vara lite barnledig ett tag så både ni och Kelvin får ladda batterierna. Sedan kommer säkert allt kännas bättre :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0