Lugn dag utan lugn...

Idag skulle bli en lugn dag, skulle bara åka och häla på en kompis en stund och sedan inget mer.
Slutade med att jag fick plocka ur stor picupen och sopa flaket på den inna jag lämnade Kelvin på dagis, hem skynda mig och käka lite och sedan åka in till stan.
Tanka bilen, hämta Bästa Nina och sedan åka och visa upp picupen för en intresserad köpare.
Sedan vart det lite strul när vi skulle därifrån mend et ordnade sig tillslut.
Sedan vart det lunch på Shell.

Nu på vägen hem ringer barnmorskan och meddelar att hon klämt in mig på en tid hos läkaren idag klockan 15.30.
Så vips vart det lite fix med dagis osv för lileman.
Allt ordnat nu och jag ka strax hoppa in i nästa bil och köra tillbaka in till stan igen då...
Suck, gillar inte tt åka till läkaren, gillar inte riktigt att gå till barnmorskan heller allt sånt som har med sjukhus och vård mm att göra får mig att vilja kräkas!
Huga!

Jaja. Nu måste jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0