Tråkigt väder men...

Idag är det litetråkigt väder men det gör inte så mycket.
Lilleman är på Knopp idag, ska strax hämta honom.
Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.
Skulle behöva städa med får vell se vad jag hinner med och orkar.
Har fortfarande lite smått ont i både rygg och nacke.

Kanske får jag besök idag också. =)

Jag håller tummarna för att Erik får med sig det jag vill ha, hem idag.
Då har jag lite jobb imorgon.
Nu börjar det vara lite fix på G.
Hoppas Hoppas, ni får veta mer sedan om det går vägen.

Kommentarer
Postat av: Pauline

spännande! nu blev jag allt lite nyfiken på vad det är som ska fixas =) hoppas du mår rellativt bra trots nack och ryggontet:) Kramar.

2010-09-14 @ 11:19:42
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars liten som är på dagis när hans mamma är hemma om dagarna,de är så man älskar sitt barn........

2010-09-15 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0