Tänker på min älskling

Sitter och tänker på min älskling.
Han hade såååå ont i huvudet idag, lider med honom.
Vet at han brukar kunna få ganska ordentlig Migrän.
Av just denna anledning försökte jag och Kelvin att hålla oss borta från honom idag så han hann med att vila innan han skulle iväg på jobbet.

Nu ska jag strax börja med middagen.
Erik jobbar eftermiddag idag så blir bara jag och Kelvin.

Har så kallt i huset att jag vill bara lägga mig under täcket och sova men har satt igång pannan nu så hoppas på att det blir lite mer värme snart!

Kommentarer
Postat av: Pauline

JA du här är det också svinkallt! sitter och hurves mest hela tiden. MEN det är bara för att jag är LAT idag. orkar inte gå ner och Elda, de får Peder göra nu när han kommer hem! :D Är underbart snäll idag.

2010-09-20 @ 17:09:51
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0