Sovrummet....

Tänkte visa vad det hämliga lilla projektet jag hållit på med är.

Jag har målat om lite i sovrummet.
Är hel nöjd, trivs super bra med det!



Jag har målat väggen högblankt svart och panelen vit.
Nu skulle bara taket behöva laseras men det får jag övertala erik lite mera om!
Tycker att rummet vart mycket fräschare och känns inte alls mörkt fast jag har svart.
Ville ju ha högblankt svart just för att det ska reflektera ljuset bättre då, har man matt så suger det ju åt sig ljuset istället.
Vad tycker ni???
Jag älskar det iaf!

Lite små fix och piff kvar så klart men ändå =)

Bjuder på lite fler bilder också ;)



Här syns det hur blankt det svarta är.



Panelen måste målas ett varv till dock.



Vad tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0