Skip Hop Dash Deluxe

Skip Hop Dash Deluxe är form och funktion i en perfekt mix! En cool och innovativ väska i messengermodell som är användbar inte bara som skötväska. Älskad av många pappor men också av mammor som vill ha en smidig väska.

Blöjor, flaskor, kläder och leksaker organiseras lätt eftersom Dash Deluxe har ett antal rymliga fack och fickor. De smarta och patenterade barnvagnsremmarna gör det enkelt att fästa väskan på vagnen. På de nya spännena till remmarna är även axelremmen fäst så det går snabbt att flytta väskan från vagnen till axeln eftersom axelremmen aldrig behöver tas av. Locket på Dash Deluxe kan med de starka magnetlåsen stängas i två olika lägen beroende på hur mycket som finns i väskan.



Detta är en likadan som min skötväska som jag nu tänker sälja.
Har haft den i någon månad och använt den ytterst lite.

Ny pris på denna är 799kr

Jag säljer nu min för 650kr!!!

Intresserad?? Jag kan skicka mer bilder på väskan jag har hemma.
Finns inga skavanker på den som jag hitta ännu iaf.
Tycker att de rymmer mycke grejer för att inte vara så våldsamt stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0