Rödhårig

Jaha då var jag rödhårig igen.
tror det vart ganska bra...
Inte riktigt samma färg som jag tänkte men tror det blev bra ändå.

Idag har jag hunnit med en hel del.
Jag har målat och målat sedan hr jag städat bort, jag har städat data delen.
Sedan har ja hunnit vara in till stan och fixa hårfärg och umgåslite med massa trevligt folk.
Sedan massa ärenden och sedan hem och hämta lilleman som absolut inte vill hem från dagis som vanligt.

Sedan hemma så har vi grejat på och lilleman har vart så snäll idag.
Vi käkade middag och Erik fick en tidig julklapp, äntlige nått han vart ricktigt nöjd över. KUL!

Erik har fixat lite här hemma och jag har avfärgat håret och färgat håret igen så nu är jag rödhårig igen.
Lilleman har fått bada, det gillar han verkligen ;)

Pallan och Peder har vart hit en sväng på fika också, trevligt =)

Nu ska jag strax hoppa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha ja det var trevligt. Men jag missade fikat:) får ta igen det en annan gång. Men colan va go den med:)

2010-09-16 @ 23:51:52
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0