Igår och idag

Igår fick vi besök, Kelvins gudföräldrar var hit.
Han fick en present också.
Lycklig vart han!
Han fick en Raggarbil som är radiostyrd som är gjord för lite mindre barn så det är en sladd mellan bilen och dosan.
Han sprang fort ner imorse för att kolla att den vrkligen fanns kvar.

Det var mycket trevligt med besök.
Hinner ju inte träffs så ofta längre =(
Sedan fick E hjälpa oss med en sak som jag tror blev ricktigt bra =)
Längtar till jag får se på resultatet.

Sedan när Erik kom hem rån jobbet så hade han med sig det jag ville pluss att han hade med sig ett sorts golv som vi skulle ha i källaren så när Kelvin lagt sig för att sova så gick vi ner och la golvet i hllen nere i källaren, vart ricktigt bra =)
OJ vilken lång mening =P

Nu ska jag fixa lite här hemma och hoppas jag hinner så mycket som möjligt innan lilleman ska hämtas.



Kommentarer
Postat av: alexandra

kul med förändring! :) Vill ju veta vad det var du väntade på:P

2010-09-15 @ 13:29:27
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0