Fika och Jobb

Idag har jag vart i stan och fikat med en riktig goding.
Det var länge sedan sist så det var super kul.
Har alltid lika trevligt med henne =)

Sedan var jg och Lilleman och bokade in lite tider på inskolning, men sedan när jag ringde för att meddela tierna fick jag veta att man bara får en dags inskolning på vardera ställe.
Helt sanslöst!
Jaja, då är det bara att rnga runt och ändra IGEN!
Blir såååå irriterad på Bemanningen, är bara en massa strul tycker jag.

Men men, bra att få jobba lite iaf.

Nej nu ska jag byta om och sedan kolla hur det är medlilleman om han har tänkt att vakna.
Han ska få vara med L ikväll, vilket han sett fram emot =)
Blir bra de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0