Ensam mamma söker...

Ikväll börjar Ensam mamma söker!!!
Åååhhh vad jag har längtat!
Ska bli ricktigt intressant att se vad det är för människor denna gången.
Kelvin brukar gilla att se det med mig, hoppas han gillar det fortfarande, förr var det vår egen lilla mysstund=)

Imorse då Kelvin komit till vår säng så vaknade jag av att han säger:
"mamma kom mysa mig", "mamma jag kan mjuka på dig".
Lilla gullungen, då låg han och strök på mig och pilade mig i håret och pussade på mig osv.
Såååå mysigt.
Men sedan komme hornen tillbaka på honom och han ritade på ett skåp i vårt rum, tur att han målade med blyerts.

nej nu ska jag gå och käka lite.

Kommentarer
Postat av: Pauline

åh vad gullig han är =) .... Och gällande det andra. se det på den ljusa sidan.. han är ju kreativ. :)

2010-09-13 @ 08:54:02
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0