Anonym igen...

Jaha då har det kommit en ny kommentar av den "Anonyma" hahahahah!
Ja Jisses!

jo visst tar jag hand om de mina, samhället behöver inte hjälpa mig när jag är ledig från jobbet, bra värderingar får man hemifrån, vi umgås tillsammans och utvecklas. Trotsig är alla även vuxna men barn få inte säga i från då är dom "jobbiga". Moget att kalla folk för idioter och fula ord, de är ett fint sätta att visa vilken typ av människa man är och sånt språk ärver barn. Du är väldigt duktig på att inreda och göra om hemma är du utbildad till de.

Lilla vännen.
Jag skrev alldrig att du var en Idiot...
Det är nog bara nått du själv kommit på....
Moget själv att sitta och kommentera på andras liv som du ingenting vet om och inte ens vågar visa vem du är.
Moget...

Detta va vad jag skrev, kan du hitta vart jag skrivit IDIOT???

Jag har någon skum mäniska som skriver komentarer på min blogg.
Hon klagar över att Kelvin är på dagis 15/vecka då jag är hemma.

Ja kan bra säga dig att stackars dina barn om d har några som inte kan få vara bland andra barn och leka och utvecklas utan bara måste sitta fast med dig hela dagarna, stackar DOM / DET barnen!

Kelvin älskar att vara på dagis och vill vara där.
Han är på ett "Ur och skur" dagis där dom är ute mesta tiden av dagarna och han älskar det.
Jag tycker att det är självklart att han ska få umgås med andra barn och utväcklas med dom.

Sedan om han är trött och sliten en dag så självklart är han hemma om jag ändå ska vara hemma.
Men tror det blir ännu jobbigare för honom om han helt plödsligt en dag måste vra på dagis en he dag om han alldrig får vara där anars.
Om han inte skulle ha sina 15h/ vecka och sedan helt plödsligt måste vara hela dagen, snacka om en jobbig situation för honom då!!!
Jag jobbar... jag jobbar för bemaningen och jobbar då det finns jobb och jag kan jobba.
Tycker att du verkar vara en jävligt konstig människa som kan lägga sånna komentarer utan att egentligen veta nått.

Skaffa dig ett eget liv och släpp lite på dina barn om du har några, har du inga så ska du verkligen bara hålla käften, dina barn kanske skulle behöva komma ifrån dig lite!
Dom kanse skulle behöva få lva ett eget liv!


Står fortfarande för vad jag skrivit!
Tycker att det är bra att barnen får vara med andra barn och utvecklas med andra barn.
Att få vara med någon annan än bara mamma och pappa hela tiden.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Den här "anonyma" vet nog inte att alla barn har RÄTT till att vara 15h/veckan på dagis även om båda föräldrarna skulle vara helt arbetslösa. Denna tid är lagt in just därför att barnet ska få komma och träffa en massa andra barn, för att de behöver det. Så är det med den saken! :)

2010-09-22 @ 09:51:12
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä va ju jag som skrev folk är ena idioter! Personen som är anonym behöver ju inte ta åt sig men tydligen är det en idiot! Dessutom kan man fan lägga av att vara anonym om man inte har något bra att säga! Stå för det du säger tycker jag! IDIOT! Kolla ip nr så får du veta vem det är! KILL KILL KILL!

2010-09-22 @ 10:57:56
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja Alexandra har så rätt så! Samtidigt tycker jag Även den anonyma har rätt i lite av vad hon säger. Men Ingen är perfekt. klart barn Ärver fula ord och att det är bra att man umgås när man är ledig från jobbet. Men hon missade nog att du skrev att du Är hemma med Kelvin också, och att han är på dagis den tid som han behöver. Han verkligen vill ju det. Sprudlar ju av glädje den ungen så inte mår han dåligt över det. Dessutom har barnen som sagt Rätt till 15 h på dagis/ vecka för att de ska kunna utvecklas med andra barn. Tror det är inte mer än rätt det också Barnen ska ju behöva träna sig och inte vara rädd för folk och andra barn i vardagen. träna upp sina social skills helt enkelt. Och nog märker man att han utvecklas till det possitiva. Har ju inga egna barn men detta förstår ju vem som helst är ju bara sunt förnuft. Fast klart att man tycker barn är jobbiga ibland, men Det är väl En annan sak att man beklagar sig på en blogg ( en dagbok) Än om man går och säger det till barnet i fråga. Hon gav dej ju en komplimang också i Slutet Ewa :) Folk har olika värderingar helt enkelt. Jag Tror det är bra men en kombination av varje. Precis som Kelvin får! Det viktigaste är väl att barnet får det de behöver eller hur. JAG TYCKER DU ÄR EN SUPERMAMMA EWA. GLÖM INTE DET! Låt inte andra ta ner dej! Du vet ju att du har rätt i denna frågan. Du vet väl bättre än henne vad som är rätt för ditt barn.

2010-09-22 @ 12:32:07
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tror hon mest tänkte på kommentarerna när hon skrev moget att kalla folk för Idioter! Ja men jag tycker faktiskt det är idiotiskt att tracka på andras liv, när man inte vet ett skit om det och inte ens läser mellan raderna. Bara tror en sak. Verkar ju som du den anonyma personen tror att Kelvin är på dagis jämt, de dagar som Ewa är hemma. Plus att som Kelvin får. både och. Det kommer bara att utveckla honom till det bättre! han lär sig ju att klara av att möta andra barn med! social skills. Som han säkert tar med sig in i vuxenlivet. Vet ingen gladare, socialare, unge! Han bara blyg när han behöver vara det. Dessutom älskar han verkligen sin mamma. ÄR ju en sak att man skriver att man tycker sin unge är jobbig ibland. En annan sak om man säger det! Ingen är Perfekt. och inte tror jag du Anonyma person är det heller. tror nog du har råkat säga ett och annat ord som du inte skulle ha sagt till dina barn. Alla försöker ju vara så bra som man kan vara. Dessutom (nu upprepar jag mig) är det ju en annan sak att SKRIVA Det än att säga det till sitt barn. Säg nu inte att jag inte ska yttra mig för att jag inte har barn. Jag kan inte skaffa barn i dagsläget., men jag vet ju ändå hur jag tänker och vad jag skulle ha för värderingar. Skulle då inte lägga mig i hur någon annan sköter sina barn, då jag inte vet om det är rätt eller fel för just det barnet. Skulle kanske reagerat om de blir slagna eller far illa av hur mamman behandlar dem. Tycker Ewa är väldigt osjälvisk och snäll mamma som låter barnet vara på Dagis den Lilla tiden. så han får utvecklas. Dina barn du anonyma person, kanske mår bättre av att umgås med dej och De kanske utvecklas så, men låt det vara bra så då och lägg dej inte i hur andra sköter sina barn, för ditt sätt är väl inte kanske bättre för andras barn. Tycker du är Elak faktisk som anklagar henne för att vara "dålig mamma" Tänk på att Det måste vara det känsligaste Ämnet här på denna jorden för alla .. Du känner ju inte henne, så det är tur att vi som gör det, vet att hon är en alldeles perfekt mamma och Hon älskar och visar sitt barn det varje dag! Men ber om ursäkt att Jag sa att du ( anonyma person)inte förmodligen var frisk i huvet. FEL AV MIG:) För det är du förmodligen. Du har rätt att ha en åsikt! men i detta fallet när du inte vet. var det nog bättre att du höll det för dej själv.

2010-09-22 @ 13:21:29
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

tog för givet att den anonyma var en Hon också. Dumt av mig Det vet jag ju inte. kan ju vara en karl också. Förlåt Mina fiffibärande kamrater även de utan. :P Nä nu ska jag gå och lägga mig ha en underbar dag imorgon Ewa. Vi hörs.

2010-09-22 @ 22:35:33
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0