Svårt att sova...

Jag har svårt att sova ikväll.
Har massor med tankar som snurrar runt i huvudet på mig hela dagarna och hela nätterna.
Önskar jag kunde lägga dom åt sidan under natten iaf så man fick sova en ricktigt nattsömn en natt iaf.

Brukar skriva ner det mesta i en bok jag har under kudden men nu är det så mycket och järnan går så snabt att jag hinner knappt med själv.

Jaja.
Nu måste jag snart sova iaf för Kelvin ska på Knopp på dagis imorgon och då måste jag hinna packa hans fika väska innan också.

Jag hittade en super gullig bild idag på en bebis igelkott.
Såååå söt!

Kolla in den här :



Sååå söt att man nästan får hål i tänderna ;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilken qutie =) Måste vara en egyptisk långörad=) lät inte bra det där att du inte får sova pga alla funderingar. behöver du prata om det så ställer jag gärna upp. hoppas allt löser sig till det bästa.

2010-05-11 @ 12:59:54
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0