Solen är tillbaka =)

Weee.
Solen är tillbaka!
Såååå skönt!!
Jag har vart och lämnat lilleman på dagis idag och sedan så har jag börjat ställa iordning mina
Pallkragar för att odla i.
Tror det kommer bli ricktigt bra då det blir klart.
Funderar på att göra en liten sten hög att plantera lite i brevid också så det inte blir så stelt och trist med bara pallkragarna.
Hummm, ja vi får se vad det blir.

Snart ska jag åka in till stan en sväng och träffa Hanna medans Kelvin är på dagis.

Imrogon blir det att åka till ena chefen och prata om eventuellt ett vick. =)
Weee, håll tummarna, blir vell bara under sommaren men ändå, hoppas att jag får första semester perioden då =)

På lördag blir det stallet som gäller, ska stå i fiket där och hjälpa till under en tävling dom ska ha där.
Ska bli kul =)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och fara =)

Kommentarer
Postat av: Pauline

ja visst är det roligt att solen tittat fram igen. Synd bara att jag inte orkar vara ute, kroppen är helt körd nu. kan inte äta mat heller, får sitta å suga i mig maten, men förhoppnignsvis får jag åka till Umeå snart och få min medicin.



håller tummarna för dej.

2010-05-27 @ 11:11:42
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas du får vicket! :D

2010-05-27 @ 14:25:57
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0