Själv igen

Jag har en skit dag idag.

Erik är ledig idag och det såg jag fram emot men så kommer han upp till mig då jag vaknat och säger att han vill följa med en kompis till Umeå.
Ja gör det då säger jag.
H tyckte att vi kunde ju följa med jag och Kelvin också men då skulle vi ju få besök av en kompis till mig och hennes barn, som tur var.
Då skulle ju dagen gå lite fortare.
Lilleman hade vart grinig hela morgonen och jag fattade inte vad det var.
När Erik åkt inser jag att Lilleman har feber! FEBER jus nu, just IDAG!
Så min kompis kommer inte och Erik och gänget har redan åkt.
Jävla skit, nu sitter jag här hemma ännu en dag själv och inget att göra...

Suck.

Hemma själv med en grinig son och inget att muta honom med heller. Suck suck suck säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: alexandra

usch vad tråkigt!

2010-05-13 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0