Långt mellan gångerna..

Jag vet att det är långt mellan gångerna jag skriver numera, dels är det lite tråkigare då man inga kommentarer får och sedan är det så att man ska ta sig tid att sätta sig ner och skriva ibland också...

Lilleman växer så det knakar.

Idag har vi vart på födelsedagskalas en sväng och det var ricktigt trevligt.
Nu är vi båda helt slut på.

Imorgon blir det att åka in till stan och handla och sedan hem igen innan Erik börjar jobba.
Kelvins dagistider har blivit lite om strukturerade efter min förfrågan så han är längre på dagis på onsdagar och torsdagar vilket känns bra.

Nu ska jag ta och kolla klart på lite bloggar och sedan ska jag ta och sätta mig i soffan enstund och fundera.
Har en del saker att komma under fund med just nu.
Båda bra och dåliga saker.

Jajaja, nu tänkte jag bjuda på en liten bild iaf.


Puss på er alla små grodor.


Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken goding!

Näe man får dåligt med kommentarer och man är dålig på att kommentera. Sen hatar jag när det kommer fram att man ska skriva in bokstäver när man ska kommentera för det brukar inte funka för mig:/

2010-05-05 @ 08:40:08
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Pauline

det såg himla gott ut det där. hoppas du kom fram till något, och att du ägnade dig mest åt de possitiva funderingarna. Bamsekramar

2010-05-10 @ 00:21:05
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0