Trött trött trött

Just nu känner jag mig mest trött.
Jag vet inte vd det kan vara men jag är trött nästan hela tiden.
Trots att jag sover och sover och sover.
Vet inte vd det kan bero på.
Tråkigt är det iaf.

Jag har fått jobba mycket nu och imorgonbitti är det jobb igen.
Kändes lite drygt men blir bra då lönen kommer.

Idag har vi vart och lekt med H och E.
Var kul, trivs välldigt bra i hennes sälskap.
En helt underbar tjej och mamma.

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen.

God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Natti natt gumman!!!

Du kan väl höra av dig nånting när du har det lite lugnare på jobbet, vi ses alldeles för sällan nu (tycker då jag iaf)

Kram kram

2010-01-19 @ 22:29:05
Postat av: Helena

Vitaminer kanske hjälper mot trötthet! Drick juice!



Och hur länge ska du vara sur på mig om jag får fråga? Känns rätt trist!

2010-01-20 @ 12:57:23
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0