Tänkte på Lucia...

Jag satt och laddade upp lite bilder från kameran idag oc då började ja tänkap Lucia.
Kelvin var så himla fin.
Han stal all uppmärksam het där framme.
Han skulle bara stå i mitt gången och visa upp sig.
Han dansade, pussade på dom större tomtenissarna och skickade släng pussar åt mig.

Han vägrade ju ha på sig sin tomte dräkt så då fick ha välja kläder själv, lite halft iaf och som vanligt så väljer han skjorta om han får välja och han älskar att ha slips på sig.

Så det var så klart skjorta och slips.

Så här såg han ut!
Stiligaset killen i stan.

Med respekt för dom andra barnen oh föräldrarna sålägger jag inte upp bilder från själva lucia tåget.

Kommentarer
Postat av: alexandra

så söt han var!

2010-01-12 @ 20:12:16
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0