Nu var et länge sedan.

Hejsan allihopa, jag vet att det var länge sedan jag skrev nu.
Det har va så mycket, har knappt suttit vid datorn mr än när det vat nått jag måstat göra.
Har en massa bilder på kameran nu som jag skulle ha laddat upp på datorn så ni också kan få se.

Lilleman har börjat blir MR tvärt emot nu.
All man säger säger han nej till.
Han pratar en massa och är vild som vanligt.
Goare pojke får man leta efter dock ;)
Jag gillar att han är lite fart i, känns att han är frisk då.
Hahaaha.

Snart ä hans jul lov över också då blir det tillbaka på dagis, den 11 börjas det igen.

Nej nu ska j hoppa ner i sängen och hoppas på att ta mig upp i tid imorgon.
Har börjat sova så extremt länge på morgonen just nu.
Inte als bra!

Kommentarer
Postat av: Carina jonsson

Han är ju en underbar gossse, det ska vara fart på honom. Tänk om han bara satt stilla så hemskt. Krama mormors gullunge

2010-01-05 @ 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0