Lugn lördag för oss.

Det är en lugn lördag för oss idag.
Har typ bara suttit i soffan och vilat mest hela dagen känns det som.
Vi har vell tänkt försöka hitta på nått, hoppas verkligen bara att det inte blir bastning.
Jag gillar inte att basta själv, tycker de är jobbigt att andas, finns en bastu i byn där ja gillar at basta.
Det är bastun nere vid badplatsen, den är ricktigt nice.
Annars är ju detta en ricktig bastar by sorgligt nog.

Kelvin har börjat bli ricktigt duktig på att köra sin eldrivna motorcykel nu.
Han börjar ha koll på allt runt om sig och hur han ska svänga osv.=)

Han är så underbar min lilla pojke!
Ha kan både få mina öron att blöda, mitt hår att bli grått men mest av allt så får han mitt hjärta att smälta!
Han är en av de bästa sakerna som någonsin hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0